2/2007
Articles
Martin Germ
Leonardo's Vitruvian Man, Renaissance Humanism, and Nicholas of Cusa
Leonardův vitruviánský člověk, renesanční humanismus a Mikuláš Kusánský
pp. 102-107
| summary |Richard Biegel
Barokní přelud v zrcadle věčného klasicismu. Diskuse o pojmu baroka ve francouzském dějepise umění
A Baroque Prelude in the Mirror of Eternal Classicism. A Discussion of the Term 'Baroque' in French Art History
pp. 108-119
| summary |Jana Zapletalová
"Fantasioso frescante". Interpretace nástěnných maleb Andrey Lanzaniho ve Slavkově u Brna
'Fantasioso frescante'. An Interpretation of the murals of Andrea Lanzani at Slavkov u Brna (Austerlitz)
pp. 120-132
| summary |Harald Tesan
Der erloschene Spiegel. Zur Gesichtslosigkeit von Václav Hejnas Männern am Tisch
On the Facelessness of Václav Hejna's Men at the Table
pp. 133-144
| summary |Shorter notices
Robert Janás
Eduard Kasparides na cestě k symbolismu
Eduard Kasparides on the Road Towards Symbolism
pp. 150-154
| summary |Reviews
Tim Juckes
Imre Takács - Zsombor Jékely - Szilárd Papp - Györgyi Poszler (eds), Sigismundus Rex et Imperator. Kunst und Kultur zur Zeit Sigismunds von Luxemburg
pp. 154-157
Milan Togner
Zdizisław Kliś, Pasja. Cykle pasyjne Chrystusa w średniowiecznym malarstwie ściennym Europy Środkowej
pp. 157-158
Jean Michel Massing
Olga Kotková (ed.), Albrecht Dürer: The Feast of the Rose Garlands, 1506-2006
pp. 159-160
Helena Žáčková
Ondřej Chrobák - Tomáš Winter (ed.), V okovech smíchu. Karikatura a české umění 1900-1950
pp. 160-162
Annotations
pp. 162-164
Acquisitions of Art History Sources
pp. 165-170
Česká resumé / English Summaries
pp. 171-176
Archives
Rostislav Švácha (ed.)
Max Dvořák, Francesco Borromini jako restaurátor
Max Dvořák, Francesco Borromini as a Restorer
pp. 145-149
| summary |