2/2021
Polemics
Beáta Hock
Is there Life after Canonical Certainties?
Existuje život po kanonických jistotách?
pp. 163–167
| summary |Marie Rakušanová
Writing on the History of Modern Art: From Particularism to a New Universalism
Dějepis moderního umění: od partikularismu k novému universalismu
pp. 168–174
| summary |Milena Bartlová
From which Vantage Points Does an Art Historian Look? The History of Central European Art and the Postcolonial Impulse
Odkud se dívá historik umění? Dějiny umění střední Evropy a post-koloniální impuls
pp. 175–183
| summary |Magdalena Radomska
What Isn´t Orthodox Horizontal Art History
Co nejsou ortodoxní horizontální dějiny umění
pp. 184–187
| summary |Jeremy Howard
MINCE Words: For and Against Writing on Modernism IN Central Europe
MINCE: Pro a proti psaní o modernismu ve střední Evropě
pp. 188–194
| summary |Raino Isto
Towards a Weakened History of Modernisms
Oslabené dějiny modernismu
pp. 195–197
| summary |Reviews
Tomáš Pospiszyl
Richard Biegel – Roman Prahl – Jakub Bachtík (edd.), Století Ústavu pro dějiny umění na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy
pp. 216–218
Ivan Gerát
Kateřina Kubínová – Klára Benešovská (edd.), Imago. Imagines. Výtvarné dílo a proměny jeho funkcí ve středověku v českých zemích
pp. 218–221
Thomas Rainer
Petr Voit, Kostbare Bucheinbände der Stiftsbibliothek Strahov in Prag
pp. 222–224
Tadeáš Kadlec
Marcela Vondráčková (ed.), Norbert Grund. Velký mistr malých formátů
pp. 225–227
Naomi Hume
Marta Filipová, Modernity, History, and Politics in Czech Art
pp. 227–230
Martin Horáček
Jan Michl, Co Bauhaus dal a co vzal
pp. 230–233
Annotations
Česká resumé / English Summaries
Úvod editora
Steven Mansbach
pp. 143–144
Články
Matthew Rampley
pp. 145–162
| PDF |Polemika
Beáta Hock
pp. 163–167
Marie Rakušanová
pp. 168–174
Milena Bartlová
pp. 175–182
Magdalena Radomska
pp. 183–185
Jeremy Howard
pp. 186–192
Raino Isto
pp. 193–195
Claire Farago
pp. 196–199
Timothy O. Benson
pp. 200–205
Éva Forgács
pp. 206–211